Ma olen juba praegu nii põnevil. Mis siis et peaaegu kolm nädalat on veel aega. Ikkagi mu esimene!

Peale pikka vingumist ja kõhkluseid otsustasin ikkagi suurele veganfestivalile oma kooke müüma minna.

Appi!

Tuhanded inimesed ja mina pole alati kõige parem kooslus, aga saan hakkama!

Peaasi, et kõik oleks eelnevalt võimalikult hästi ette valmistatud. Et kohapeal poleks muud kui inimestega jutustada ja muretult kooki laiali jagada.

Hinna peab väga ümmarguse panema, ma vihkan arvutamist. 😀

Postkontoris ootavad mu kleepsud ja visiitkaardid samuti.

Puust kahvlid on olemas, aga taldrikuid mul pole, peab uurima, kust neid saab. Noh, suht igalt poolt saab loomulikult, aga äkki on selliseid ka, millel plastiku/kilekihti peal pole.

Mul teine suur uudis veel!

Facebookis juba jagasin, aga meie perest on juttu ajakirjas Meie Lapse Tervis.

Üle pika aja üks positiivne artikkel veganlusest paberkandjal.

Suvel ilmus meist artikkel Maalehes ning sai küll väga palju head tagasisidet. Eriti vanaemadelt ja vanaisadelt, sest kui juba Maalehes öeldakse, et veganlus saab olla tervislik, siis ei saa ju enam seda fakti nii lihtsalt eirata.

Mu empsile jõudis ajakiri igatahes täna postkasti, poodides samuti müügil.

Andke siis teada, mis arvate!

