Mancis korraldatakse igal pühapäeval vegan tänavatoidufestivali. Sellist pisikest. Käisime, vaatasime üle, et teaks, kas tasub enda kooke ka sinna müüma minna ühel pühapäeval.

Tundus NII äge üritus. Ainult toit, mis me võtsime, oli NII halb. Mul pilt ka, aga ei hakka isegi näitama.

Pidid need olema takod, aga olid rohkem nagu veidra maitsega õhukesed pannkoogid. Võtsime kolm takot erinevate sisudega ja mitte ükski ei maitsenud hästi.

Õnneks olid need pisikesed ja maksid ainult viis raha kokku.

Kesklinnast jalutasime mitte midagi ütlevatel tänavatel rongijaamast mööda ja ühe nurga taga oli järsku nagu Telliskivi loomelinnak, ainult 10x väiksem.

IMG_20171015_132625
Pilt jäi eriti kehvasti, aga need vihmavarjudega rippuvad inimesed olid nii efektsed

Üks naine oli sinna oma koduloomad kaasa võtnud. Ei olnud koerad ega kassid.

Kanad hoopis!

Teate kui pehmed on kanade suled!? Nagu paitaks pisikest kassipoega. Mina küll ei teadnud.

Ja ma ei teadnud, et kanad söövad meeleldi kurki ja maasikaid. Kanad ju igal pool ikka nokivad teri. Vähemalt need kanad, keda ma näinud olen.

Ja miks öeldakse, et kanad ei pissi? Ma nägin väga selgelt, kuidas üks ilus kohev kanapreili viisakalt nurgas maha sirtsutas. Ausalt.

Hea küll, seda vist lihtsalt ei kutsuta pissimiseks, kuna uriini, väljaheidete ja munade väljutamiseks on neil üks ja sama organ. Kui keegi on suurem ekspert, siis palun parandage mind! 😀

IMG_20171015_132920

