Minu veganist sõbranna sai paar kuud tagasi kolmanda lapse. Sündis ta küll paar nädalat enne tähtaega, aga kaalus üle 4 kilogrammi ning kõik näitajad olid nii head, et juba samal päeval lubati nad koju.

Hea oli, et ma juba varakult uurisin teiste veganemade käest (aitäh teile!), mida asjalikku võiks ühele veganemale katsikuks kinkida.

Kandelina või ergonoomiline kandekott

Enne sellise kingi tegemist peaks muidugi uurima ega see emal endal juba olemas pole. Minul jäi see mängust välja, kuna sõbrannal oli nende jaoks juba laenutus välja vaadatud.

Mänguasjad beebile

Kaelkirjak Sophie, puidust närimismänguasjad (nt. närimiskee), muusikaga mänguloomad.

Kingitused suuremale õele-vennale

Kuna mõnda aega on niikuinii tähelepanu keskpunktis pesamuna, siis ei tohiks suuremaid pisi-inimesi ära unustada.

Kõige parem kingitus

On aeg. Kui oled ema ja tema teiste lastega piisavalt lähedane, siis kingi talle aega. Võta suuremad lapsed kaasa või kui tegemist esmakordse emaga, siis paku välja, et võid tunnikese beebit hoida.
Kuigi kui tegemist on minu moodi emaga, siis ta kindlasti viisakalt keeldub sellest pakkumisest. 😀

Mis ma ise lõpuks kinkisin

Otsustasin eriti praktilise kingi kasuks. Kuna mu sõbranna on zero-waste kalduvustega nagu ma isegi ja teadsin, et ta hakkab riidest mähkmeid kasutama, viisin talle riietepesuks mõeldud pesupähklite komplekti, kus olid beebisõbralik eeterlik õli ja looduslikud plekieemaldid olemas.

Suurele õele ja vennale viisin mõlemale küpsiseid.

Lisaks ei pannud ma beebit kordagi sülest maha, nii et pool päeva olid sõbrannal mõlemad käed vabad.

Samuti tegin talle tema lapsepõlve lemmikut – maasika juustukooki.

IMG_20170905_083816_600

