Sellise avastuse tegime Martiniga veidi aega tagasi. Võttis kõhedaks. Kurvaks ka. Samas oli mul plaan B niikuinii olemas.

Otsida mõni vegan söögikoht või kohvik ja nende köögis hoopis toimetama hakata. Keerulisem küll, kuna ei saa öösiti teha ja Mayat kaasa võtta ammugi mitte.

Kirjutasime vahendusfirmale ja küsisime, et no pliis, meil nii armsad koogid ja lubame, et mingit narkourgast ega bordelli tegema ei hakka.

Vastuse saime päev hiljem, et kõik okei. Peaasi, et rahatehinguid ei teostaks korteris. Nojah, mul polnud nagunii plaanis kedagi sisse kutsuma hakata. 😀

Sain veel teada, et mu kööki ei pea arvatavasti keegi üle vaatama, kuna ma ei kasuta piima-, muna- ega lihatooteid. Jess! Veganköögid ruulivad!

Piisab registreerimisest ning võingi ametlikult kookidega äritsema hakata. Registreerimist kahjuks interneti teel pole võimalik olnud teha, aga noh, kohe kolime kah. Ehk ongi hea kellegagi näost näkku rääkida ja uurida lisaks, kust saavad algajad toiduäri tegelased abi ja nõu.

Aa ja tänase päeva suur uudis! Ma sain oma telefoniga rääkimise hirmust üle.

Vaatasin, võõras number helistab.
Appppppiiii!! Miks!? Ma ei saa nagunii midagi aru! Palun mitte kohaliku aktsendiga!
Võtsin vastu, sest arvasin, et keegi ehk kinnisvarabüroost ikka.

Ei olnud. Teisel pool liini naeris mingi mees maniakaalset naeru ja küsis, kas Vegan Cakes? Vastasin jaatavalt ja siis ta küsis, kas see Vegan Cakes on reaalne kohvik vms ja ütlesin, et ei, kodune äri. Selle peale soovis viisakalt edu ja ütlesime mõlemad head aega.

Ma ise jäin pärast hirmsasti põdema. Mõtlesin juba, et keegi tahtis reaalselt kooki tellida või osta ja mina vastasin lihtsalt niimoodi suhteliselt tuimalt paari sõnaga. Aga peale viit järjestikust sarnase sisuga kõne, milles pakuti mulle lisaks veel, kas gaasi- või elektriteenuseid, sain aru, et müügimehed on lihtsalt mu numbri kusagilt kätte saanud ja siis helistavad võidu.

Ma oleksin võinud telefoni hääletuks panna, aga see oli hea võimalus enesekindlust kasvatada. Helistagu veel, saan harjutada kõnesid vastu võtma rohkem kui klienditeenidaja, mitte lihtsalt tuimalt “eemm, yes, hello!?” nagu tahaks öelda “Mida sa veel tahad???”

