Maya lunib kohe hommikul multikat.
Mina: “Maya, hommikul ma ei pane sulle multikat. Võib-olla pärast. Käime õues ära enne.”
Maya etteheitvalt: “Aga mina armastasin sind!?”

Maya tahab hirmsasti vanni minna, kuigi alles eelmine päev käis.
Maya: “Mina tahan vanni!”
Mina: “Alles eile käisid, sa oled täitsa puhas.”
Maya vaatab mulle hästi kavalalt otsa: “Aga ainult ühe vanni!?”

Kõnnime metroopeatusesse. Tee kõrval paistab kaugemal kirik.
Maya: “Vaaau! Vaata, emme! LOSS! Seal elavad tuningas ja pintsess!”

IMG_20170603_140225
Loss, kus tuningas ja pintsess elavad

Maya: “Tahan jäätist süüa.”
Mina: “Liiga hilja on, varsti lähme magama.”
Maya: “Aga seal oli kirjutud: “tohib küll!””

Panen laua peale kausitäie maasikaid. Ilusad suured ja punased, rohelised sabad küljes.
Maya istub laua taha: “Mis need on? Aga mina ei tahtnud neid salateid.”
Maasikalehed=salatid.

Maya tõstab oma vähikujulise liivavormi üles ja hüüatab: “PÄHK!”
Mina: “See ei ole pähk. See on vähk. Ütle: vä-vä-vä-väike vähk!”
Maya: “EI! SUUR VÄHK!”

