Mõtlesin, et teen suvalise nimekirja asjadest, mis mind viimasel ajal ilmatuma õnnelikuks on teinud.

Mul on nii äge blogi!

Ma ei mõtle välimuse poolest. Ma pole selle heaks eriti vaeva viitsinud näha.

Lihtsalt, mul on koht, kuhu kirjutada ja pildid üles laduda. Tänu blogile on alati üks põhjus rohkem, miks telefon välja võtta ja killukesi elust jäädvustada. Kaamerat mul õnneks pole veel. Muidu oleks mu blogi kindlasti järjekordne fotoblogi.

IMG_20170523_133416
Minu suvi tuleb helesinine ja roosade litritega.

Newcastle on täiuslik koht, kus väikelapsega elada. 

Lugematu hulk suuri ja ilusaid parke koos mänguplatsidega. Pea iga kilomeetri tagant mängutoad ja mängugrupid. Kõik muuseumid on tasuta ja alati on seal laste peale mõeldud. Puhas liivarand on rongiga poole tunni kaugusel.

Samuti on reisimine mu jaoks alati olnud midagi, mis südame kiiremini põksuma paneb. Uues suures linnas elades on pea iga päev selline tunne, et oled reisil. Avastad pidevalt uusi huvitavaid kohti, üritusi ja randu. Vaatad inimesi ja mõtled, et ega eestlased polegi nii hullud midagi. 😀

IMG_20170603_141332
Mingi suvaline tänav. Taustal paistavad mäed ka natuke.

Mul on viimasel ajal jälle tekkinud aega lugemiseks.

Noh, eks sellega ole nagu muude asjadega. Aega on alati, lihtsalt prioriteedid on teised.

Lugemisega reele tagasi aitas see kui otsustasin lõpuks, et jätan viimati alustatud raamatu pooleli. See oli nii igav! Üritasin, mis ma üritasin, aga ei uppunud raamatusse ära. Nüüd loen raamatut Ukraina traktoritest ja olen meeletult rahul. 😀

IMG_20170527_160310
Ei soovita seda raamatut, aga mu nupsud mängivad taustal palli ja nende vaatamine läks raamatu pealkirjaga kokku küll.

Mul on imeline pere.

Nii Martin ja Maya kui ka kogu mu ülejäänud pere, kes Eestis on. Just plaanime nõbudega kokkutulekut korraldada ja mu süda hüppas rõõmust juba ainuüksi selle mõtte peale. Osasid pole juba pea 10 aastat näinud vist (oot kui vana ma olengi!?)

Maya ja Martiniga saab iga päev nalja ja naeru. Ja vahel nuttu ka. Aga kunagi ei ole igav. Jõuad ainult korraks mõelda, et “oot, igav nagu vist”. Ja siis avastad, et vannituba on üle ujutatud või kõik mu riided kapist välja visatud või muud toredat tehtud.

IMG_20170527_160847
Üks pole veel kolmenegi, juba suurte laste kiige peal. Ei tea küll, kellest ma räägin. Martinist muidugi. 😀 

Aina lihtsam on olla vegan.

Käisime hiljuti ühes väiksemas linnaosas turul. Sõime enne kõhu täis ja võtsime kaasa mõned tühjad riidest kotid. Mõtlesime, et äkki saame mingeid huvitavaid juurikaid või mingit muud head kohalikku kraami. Tuli välja, et see oli rohkem pisikese tänavatoidufestivali moodi üritus.

Igas putkas, kus kohvi pakuti, oli sojapiim valikus. Ilma lisatasuta! Olen Facebookis näinud, et mõned kohad Eestis võtavad lausa lisa euro selle eest kui lehmapiima asemel sojapiima soovid.

Vähemalt 5 kohas jäi sõna “vegan” silma, putkasid kokku oli heal juhul 20. Nägime eriti isuäratavaid pirukaid ja kooke ja küsisime, kas neil midagi veganitele ka ehk on. Kõik oli vegan! 😀

IMG_20170603_152209_857
Pirukas röstitud maguskartuli, paprika ja india pähkli-spinati kreemiga. Kõrval veel värske hummus. 

Maya lemmik mänguasi on puuoks.

Ei ole mingi plastikust jubin ega viimane moeröögatus mänguasjade hulgas. Ma ei pea iga kord poes käies mänguasjade juures seletama, miks meil pole järjekordset poni või barbinukku vaja.

Piisab ühest lihtsast ja suvalisest puuoksast. Rannas saab sellega liiva peale joonistada. Mänguplatsil liumäge puhtaks pühkida. Mööda tänavat kõndides aedade peal “muusikat teha”. Ja seda lihtsalt tee peal enda järel vedada nagu lemmiklooma.

IMG_20170603_141805
Ilmselgelt väga rahul oma viimase leiuga.

9 päeva pärast juba Eestis!

Loodan, et võtame päikese endaga kaasa kui tuleme. Nii palju plaane juba tehtud (no minu jaoks palju, ma pole üldse plaanide inimene): Saaremaa, fotosessioon perepiltide jaoks, purjetamine, kokkusaamised sugulaste ja sõpradega ja loomulikult erinevad vegan toidukohad. Loodan, et mahub ka mitu päeva mitte midagi tegemist selle kahe nädala sisse. Kuigi egas Mayaga koos kunagi niisama logeleda saa.

IMG_20160626_202206
Suvi 2016, Eesti. Kleit on H&M aastast 1995 vms. Mu õde kandis seda üle 20 aasta tagasi.
