Ma olen neid pannkooke nüüdseks päris mitme jahuga teinud. Kõige vähem maitsesid meile toortatrajahuga tehtud koogid. Need olid ka välimuselt kõige kehvemad. Pidin oma instagrami pildi jaoks nad maasikate ja mandlilaastudega ära peitma. 😀


Speltajahu ja täisteranisujahuga olid üsna head, aga ei jäänud kõige ilusamat värvi. Ilma ühtegi jahu lisamata ei olnud kookidel jälle kohevust.

Retseptis on kirjas, millise jahuga tulevad kõige ilusamad, maitsvamad ja kohevamad spinatipannkoogid.

 

Vaja läheb:

  • 2 spl chiaseemneid + 1/4 klaasi sooja vett
  • 1 1/2 klaasi kookospiima (meie lemmik Alpro kookos-mandli)
  • 1 1/2 klaasi kaerahelbeid
  • 1 kuhjaga spl maapähklivõid (smooth)
  • 100-150g spinatit
  • 1/2 klaasi isekerkivat gluteenivaba jahusegu(võib asendada jahu+2 tl küpsetuspulbrit)
  • 1 spl pruuni suhkrut (+soovi korral 1 tl melassisiirupit)
  • vanilje ekstrakti
  • suur peotäis rosinaid

 

IMG_20170414_091752
Kasutasin koguste mõõtmisel 250ml klaasi.

 

  1. Pane chiaseemned koos sooja veega blendrisse. Jäta 10-15 minutiks seisma.
  2. Lisa blendrisse kookospiim, kaerahelbed, maapähklivõi, suhkur, vanilje ja spinat. Blenderda ühtlaseks.
  3. Vala segu suurde kaussi ja lisa jahu (+küpsetuspulber). Sega ühtlaseks. Vajadusel veel veidi vett või jahu.
  4. Lisa rosinad ja sega veel kord.
  5. Prae kuumal pannil õlis mõlemalt poolt helepruuniks.

 

IMG_20170326_111901
Ilma jahuta
IMG_20170414_111320_624
Tatrajahuga
IMG_20170326_143642
Speltajahuga pannkoogid pargis kaasas.