Keegi oleks võinud mu nägu filmida, kui rooside asemel tõi Martin koju brokolibuketi.

chickpea-hash-with-broccoli-an-easy-healthy-one-pan-meal
Pilt google’ist, aga mu oma oli ka umbes selline. Lisaks veel peedid ja maasikad.

 

Minu meelest nii geniaalne lihtsalt! Ei suutnud naermist lõpetada isegi pool tundi hiljem.

Mulle tegelikult meeldivad lilled ka. Elusad lilled. Need, mis kasvavad lillepottides ja peenardel. Kuniks me aga iga aasta kolime, siis pole mul ei peenraid ega potililli.  Praegu on mul lihtsalt petersell ja rohelised sibulad akna peal kasvamas.

Siis vahetasime kaarte. Maya joonistas millegipärast peale minu, Martini ja enda veel väikse tita ka (kaardil Maya kõrval üleval vasakul). Vihjab vist vaikselt. :S

Ja kui keegi arvab, et “phäh, rohkem kui HUMMUST” pole mingi eriline asi, siis me kolme peale sööme ligi kilo hummust nädalas. See on ikka väga suur kogus.

 

Maya sai endale pisikese brokolibuketi, kus olid maasikad. Paar uut raamatut ka. Lasteraamatute kuhi on ainuke, mis meil kodus hirmuäratava kiirusega kasvab. Muidu suudame hoida asjade arvu minimaalsena, aga me ka ei  jõua iga päev samu raamatuid lugeda. Jube nüriks läheb. Niisiis täienebki Maya kollektsioon iga nädal paari raamatu võrra.

Jumal tänatud, et meil on teine magamistuba! Sinna peidame kõrgele riiuli otsa raamatud, mida peale saja üheksakümne üheksandat korda enam lihtsalt ei suuda lugeda.

untitled
Siis kui Martin teeb süüa.

Õhtusöögiks tegi Martin ise (ei lubanud isegi aidata!) koorese fettucine kreekapähkli kastmega. Esialgu unustas soola panna, aga kui see sai lisatud, siis oli küll ülihea! Inglise keelse retsepti saab SIIT. Juustuks kasutas Sheese’i suitsujuustu (meie uus lemmik). Kõrvale sobis hästi keedetud brokoli, kuna pasta ise oli päris rammus.

Magustoiduks sidrunikreemiga moonikook kohalikust veganpoest koos vaniljejäätise, vaarikamoosi ja värskete vaarikatega. Imeline!

 

Me tarbime alkoholi umbes 4 korda aastas või vähem ja sellepärast seisis meil külmikus mitu kuud Old Mout granadilli ja õuna siider. Eile ikka tegime lahti lõpuks. Soovitan!

Mulle granadill ja selle maitselised asjad üldse väga meeldivad. Old Mout ei kasuta siidrite filtreerimisel kalaliimi ega želatiini  ka nagu paljud teised siidritootjad (näiteks Old Moutile sarnane Rekorderlig, mis mulle kunagi meeldis).

